Sunday 5 November 2017

Day Trading Strategier Inntjening Kunngjøringer


Inntektsmeddelelse Hva er inntjeningsmelding? Innkjøpsmeddelelse er en offisiell offentlig erklæring om selskapets lønnsomhet for en bestemt tidsperiode, vanligvis kvart eller et år. En inntjeningsmelding er vanligvis laget på en bestemt dato i inntjeningssesongen og går foran med inntjeningsestimater utstedt av egenkapitalanalytikere. Når selskapet har vært lønnsomt før annonseringen, vil aksjekursen øke etter at informasjonen er utgitt. BREAKING DOWN Earnings Announcement Fordi inntjeningsmeldingen er den offisielle utsagnet om selskapets lønnsomhet, blir dagene frem til annonseringen ofte fylt med spekulasjoner. Analystestimatene kan være beryktet off-the-mark, og kan raskt justere opp eller ned i dagene frem til annonseringen. Dette kan tiltrekke seg investorer som tar estimatene til pålydende. kunstig oppblåsning av aksjekursen på spekulativ trading. Make Money Trading Earnings Announcements Hvis du ser på de finansielle nyhetene, har du sett hvordan inntektsutgivelser virker. Dens som det store spillet på søndag kommer det med timer og noen ganger dager med endeløse eksperter som gir sine spådommer om hva tallene vil se ut, og andre eksperter som gir sine strategier for hvordan man investerer eller handler basert på nyhetene. Noen vil si at det er media overhype på sitt beste og hvis du ser den uendelige flurry av grafikk og inntjening sentral musikk, er det vanskelig å argumentere. Men for den enkelte investor, er det penger å bli gjort i inntjeningsmeldinger Som med de fleste emner på Wall Street. Det er en flurry av meninger, og det vil til slutt komme ned til individuelle valg, men her er to av disse meninger for å hjelpe deg med å bestemme deg selv. Hvorfor du bør prøve Ifølge CNBC, var andelen SampP 500-selskaper som slo sine inntjeningsprognoser i første kvartal 2012 over 70 og ifølge den skreddersydde investeringsgruppen var den gjennomsnittlige en dagskiftet til disse aksjene 0,47. Å ta en risiko for å få kun halvparten av en prosent, kan ikke virke verdt tiden, spesielt etter kortsiktige kapitalgevinster blir skatter trukket, men investorene vet at gjennomsnittlig aksje ikke er typen aksjer de etter. I stedet leter de etter en aksje som Apple som steg 50 dagen etter at de rapporterte blowout inntjening. Dette representerte nesten 9 gevinster fra dagen før. Men Apple er neppe den mest imponerende 17 selskapene fikk gevinster på mer enn 15 handelsdagen etter deres inntjeningsmeldinger. Merkbare selskaper som Amazon steg 15,77, Cirrus Logic steg 18,62 og Expedia steg 26,53. Hvis en næringsdrivende kunne låse en lønningstid som Apple, eller en av de 17 selskapene som til tider tilføyde så mye som 25 til aksjeprisen, ser det ut til at oddsen vil være til fordel for investoren, siden syv av hver 10 SampP-aksjer slå deres inntjening prognose. Hvorfor du ikke bør prøve Realiteten er mye forskjellig. For det første, for hver eneste av de store gevinster, er det aksjer som lider store tap. Riverbed Technology hadde et tap på 28,75 av markedsverdien, og Allscripts-Misys mistet mer enn 35 siden januar, men selv de katastrofale tapene skaper hvorfor mange investorer velger å holde seg vekk fra inntjeningsmeldinger. Bare fordi et selskap utgiver en positiv inntjeningsmelding, betyr det ikke at aksjene vil stige. Hver handelsmann kan fortelle historier om store tap på baksiden av det som syntes å være en imponerende inntjeningsløsning. Det andre problemet er manglende evne til å prognose utgivelsen. Annet enn å lytte til analytikergruppen, er det ingen utdannet måte å prognose rapporten på eller hvordan investorer vil reagere. Gode ​​handelsfolk vet at handel i stor grad handler om å håndtere risiko og det er vanskelig å gjøre når man handler rundt en begivenhet. Strategi For de som ønsker å handle inntjeningsmeldinger, er den beste strategien å ikke prøve å gjøre det til en helt eller ingenting å forsøke. Ikke se etter den store poengsummen, men i stedet se for å få et stykke gevinstene, slik at hvis handelen ikke går, vil du også bare pådra seg et stykke tapet. For eksempel, hvis du handler utgivelsen med alternativer, bruker du en avansert strategi som et spredt, straddle eller stryp. i stedet for å kjøpe bare en samtale eller sette kontrakt. For aksjer, bruk en par handelsstrategi eller sikring med et put-alternativ. Bunnlinjen Mange handelsfolk tror at handel rundt inntjeningsmeldinger ikke gir et attraktivt risikofylt proposisjon. For å gjøre det mer attraktivt, må avanserte handelsmetoder, ofte utenfor ferdighetsnivået til begynnelsen investor, være ansatt. Veteranhandlere vet at forsøk på å sette opp for den store en-dag jackpot sjelden virker til deres fordel på lang sikt. Den totale dollarverdien av alle selskapets utestående aksjer. Markedsverdien beregnes ved å multiplisere. Frexit kort for quotFrench exitquot er en fransk spinoff av begrepet Brexit, som dukket opp da Storbritannia stemte til. En ordre som er plassert hos en megler som kombinerer funksjonene til stoppordre med grensene. En stoppordre vil. En finansieringsrunde hvor investorer kjøper aksjer fra et selskap til lavere verdsettelse enn verdsettelsen plassert på. En økonomisk teori om total utgifter i økonomien og dens effekter på produksjon og inflasjon. Keynesian økonomi ble utviklet. En beholdning av en eiendel i en portefølje. En porteføljeinvestering er laget med forventning om å tjene en avkastning på den. ThisDay Trading eller Swing Trading 8211 7 Key Differentials Day Trading eller Swing Trading 8211 7 Key Differentials Day trading eller swing trading som er spørsmålet. Hvis du er en aktiv handelsmann, vil dagens trading og swing trading føles som andre fettere. På slutten av dagen forsøker begge handelsmetodikkene å gjøre kortsiktige profitt basert på prisfluktuasjoner i markedet. I denne artikkelen vil jeg gi 7 viktige forskjeller som vil hjelpe deg med å avgjøre om en passer bedre for din risikoprofil. 1 Nivå på innsats Krevd Dagshandel krever at du praktisk talt gir din førstefødt i løpet av åpningstiden. Du vil være hardt presset for å til og med ta et bad pause. Du må analysere markedet hver dag og ta raske beslutninger. Du vil sannsynligvis handle i bestemte tidsrammer (for eksempel morgen eller ettermiddag). Det er de modige få som er i stand til å handle hele dagen og fortsatt gjøre en fortjeneste, men la meg fortelle deg fra erfaring i hodepine fra å stirre på skjermen hele dagen, er unnvikende. Uten tvil når du handler i dag, bør du ikke multitasking med fjernsynet eller snakke på telefonen. Gjør ingen feil Dette er en heltidsjobb. Swing trading tillater i det minste at du kan ta pusten. Mens du fortsatt må se aksjene dine for å sikre at nivellivåene ikke brytes, trenger du ikke å hakke på båndet som en sur mann. Uten å fornærme verdens svinghandlere, ville jeg våge å si at du kan svinge handel på deltid og fortsatt vinne. Du kan ha mindre handelsbeslutninger å gjøre, men du forventes å utvikle en grundig handelsplan med inn - og utgangspunkter. 2 per handel profitt forventninger dag handel selvfølgelig er på en mye mindre tidsramme. Du handler vanligvis om 1, 3, 5 eller 15 minutter. Som et resultat av å gå mer granulær når det gjelder tidsrammer, bør dine forventningsforventninger være i samsvar med denne tilnærmingen. Jeg er av den oppfatningen at du trenger å gjøre mer enn noen få pennies per handel hvis du vil lykkes over det lange løp. Jeg kan allerede se e-postene som kommer inn hos folk som klager over at høyfrekvente handelssystemer gjør tusenvis av handler per dag bare ute etter pennies hver vei. Jeg får det jeg får, men husk at Tradingsim bloggen er for den daglige personen som ønsker å komme inn i dagshandelen som ikke har tilgang til MIT ingeniører på daglig basis. Så bør overskuddsmålene variere fra .5 opp til noen få prosentpoeng (for eksempel 1, 2, 3). Den eneste tingen jeg vil gjøre om dagshandelen er at du bør ha et mål i tankene. Med mengden av prisendringer i markedet på grunn av automatiserte systemer, må du bestille fortjenesten når målene dine blir rammet. Oddsen for en aksjekurs trending hard i en retning i 3 eller 4 timer rett kan forekomme 20 av tiden. Du bør sikte på å spike de andre 80 som reverserer på en krone. Nedenfor er et kart over Apple. Legg merke til hvordan aksjen hopper rundt fra topp til dal. Det er tider når aksjene vil trenge ganske hardt, men dette er sannsynlig om morgenen etter å ha reagert på noe nyhetsarrangement. For meg personlig er morgenen min foretrukne tid til å handle alene av den grunn. Men hvis du kommer til dag handel hele dagen, vil prishandlingen i Apple nedenfor være ditt sannsynlige scenario. Så ikke bli søt, bestill fortjenesten din på en konsistent basis og ikke bekymre deg for hjemmekontrollene. Swing trading gir et mye større profittpotensial enn dagens handel. I gjennomsnitt kan du skyte for noen få prosentpoeng helt opp til 20 og utover. Fordi tidsrammen for handel er større, er dine overskuddsmål også større. Dette er hvor swing trader blir morsomt. For eksempel kan du ha et sett profittmål, men fordi holdingsperioden er mye lengre enn dagens handel, kan du faktisk la fortjenesten gå litt. Jeg liker ekte eksempler, så her går en. Nedenfor er et diagram over FSLR over en 5-dagers handelsperiode. Aksjene økte nesten med en full 100. Som du kan se i diagrammet, ville du ha forsøkt å svinge poengene på A, B, C, D og E. I disse sjeldne tilfeller har fortjenestepotensialet for swing trading er så søt som de kommer. 3 Antall handler per dag Daghandel betyr at du åpner og lukker handler i løpet av samme dag. Du kan handle så få som en gang per dag hele veien opp til hundre eller flere handler. Jeg er av den oppfatning at hvis du handler manuelt, jo mer du handler, desto større sjanse har du for å tape penger over tid. Derfor liker jeg bare å plassere 3 til 5 handler per dag. Hvor mange handler planlegger du å utføre på en gitt dag Swing Trading krever ikke at du skal handle daglig. Vanligvis handles hver 2 til 3 uker. Den lengre tid er fordi du må gi lageret muligheten til å svinge fra ett prispunkt til det neste. Nå er det tider når en aksje bare vil ha et breakaway gap, og du vil selvfølgelig holde av på 2 til 3 ukers tidslinje og bare la aksjene løpe. 4 Money Management Day trading lar deg bruke opptil 4 ganger din tilgjengelige penger til å kjøpe og selge verdipapirer. Det betyr at en liten handelsmann med 100k i hovedstad kan nå handle opp til 400k i løpet av dagen. Personlig bruker jeg ikke alle pengene tilgjengelig på grunn av hvor stor den øker risikoprofilen min. Du må gjøre hurtige beslutninger på hvor mye penger du vil tildele per handel. Dette krever at du sporer hvor mye av pengene du har i flyte og også har forståelse for marginkravene til meglerfirmaet. I motsetning til deg som er villig til å risikere pengene dine ganske fritt, har meglerfirmaer spesifikke vedlikeholdskrav for enkelte aksjer basert på volatilitet. For å lese mer om pengehåndtering og dagshandel med margin, sjekk ut en av våre mest populære artikler: Hvordan Day Trade med Margin. Swing trading lar deg handle med maksimalt to ganger dine tilgjengelige penger. Jeg kan ha oppført dette som en differensial, men egentlig den eneste forskjellen er hvor mye margin tilgjengelig for deg som handelsmann. Uansett hvilken tidsramme eller handelstilstand du foretrekker, er prinsippene for pengestyring det samme: Aldri har for mye penger i en posisjon Bruk margin sparsomt. Ha alltid et stoppfall åpen eller i det minste i tankene dine når du trekker avtrekkeren Ta Penger ut av markedet. Hvis du aldri trekker ut penger, vil den aldri finne veien til lommeboken din. Siden alle som leser Tradingsim, vet at jeg foretrekker dagshandelen, jeg antar at du vet hva jeg skal si her. Dagshandelen på overflaten høres mer risikofylt, men i virkeligheten gir daghandel mye kontroll over din handelsaktivitet. Når jeg er i posisjon, er jeg bokstavelig talt i posisjon. Jeg har mine skjermer på gang, tid og salgsstrømmer og ser på lageret går gjennom gyrasjonene sine. Dette overvåkingsnivået betyr at jeg får en følelse av hvor hardt aksjen er trending, og kan raskt trekke utløseren hvis ting går til venstre. Hvor dagens handel blir mer risikofylt, er når det gjelder prinsippene for pengenehåndtering som dekkes under 4 ovenfor. Fordi du har mer innflytelse, er det større sjanse for at du kan komme deg i vanskeligheter. Mitt gyldne forhold var å aldri bruke mer enn 10 av min tilgjengelige margin på enhver handel. Etter hvert som verdien i kontoen din øker i størrelse og dermed din profittoverskudd, bør du selvsagt redusere mengden margin du bruker til å forbedre risikoprofilen din. Det er med mindre grådighet får tak i deg, og du begynner å tro at det alltid er mer. Swing trading har nøyaktig motsatt risikoprofil. Siden du har mindre margin for bruk per handel, reduserer dette selvsagt risikoen din, men svingningsvirksomhetene avslører deg for å holde posisjoner over natten. For meg innfører dette for mye risiko i forhold til dagens handel. De fleste nyhetshendelser som inntjening, PR-kunngjøringer eller analytikeranbefalinger skjer utenfor normale handelstider. Jeg kan ikke risikere å våkne opp og se lageret mitt har gått ned 20 fra de forrige dagene i nærheten. Bare å skrive den siste setningen gjorde min magesving. 6 Øyeblikkelig tilfredsstillelse Jeg liker å jobbe rundt huset og i gården når det gjelder små jobber. Når jeg sier liten, snakker jeg om å kutte gresset eller skifte lyspære. Årsaken er at jeg får en umiddelbar følelse av prestasjon. Jeg satte meg for å utføre en oppgave, og jeg kan raskt se resultatene av min innsats. Dette er en annen grunn jeg er en fan av dagshandelen. Jeg kan måle ytelsen min hver dag. Det er ingen tvetydighet rundt hvor mye jeg kan gjøre denne måneden eller kvartalet. Jeg vet hver dag om jeg var en vinner eller ikke. Swing trading krever at du har mer tålmodighet, som jeg tydeligvis ikke liker å vente på ting. Du kan holde handelen din i noen dager eller 8 uker. Det er virkelig avhengig av hvor godt aksjetrender. Perioder hvor det er ukjent om jeg vil avslutte handelen med fortjeneste, øker angstnivåene mine til et punkt utenfor min komfortsone. Er du villig til å holde stillinger i noen uker eller noen få måneder? 7 Starte kapitalbehov Jeg sier dette til hver artikkel for å sikre at leserne mine forstår dette punktet tydelig. Du trenger startkapital på 50 til 1, kontanter til utgifter for å starte en karriere som en daghandler. Den eneste grunnen til at denne regelen bøyer i det hele tatt, er at du har tilleggsinntekter som du kan bruke til å kompensere for månedlige utgifter. Derfor, hvis du har 3k i måneden i regninger, trenger du 150k kontant til dag handel. Dette høres ut som mye og det er. Sluttmålet her er å sikre at du klarer å gjøre det i dagshandling over langdistanse og ikke gå i stykker. Siden du kan svinge handel og fortsatt holde en heltidsjobb, er det mye penger du trenger og ditt eget økonomiske ansvar. Hvis du planlegger swing trading for en levende, vil jeg si at du trenger 100 til 1 kontanter til utgifter. Årsaken til økningen er at du kan være i handel i mer enn en måned og ikke kan bruke handelsavkastning til å betale dine levekostnader. Med dette forholdet mister du bare 1 prosent av handelskapitalen din i måneden hvis du er i posisjon litt lenger enn forventet. I konklusjon: Daghandel eller Swing Trading Enten du bestemmer deg for dagens handel eller svinghandel, kommer virkelig ned til følgende: Er du handel for en levende Hvor mye penger har du å handle Hva er din appetitt for risiko Er du en action junkie Hvis du svarer sannelig disse spørsmålene og leser denne artikkelen du vil få svaret ditt. Hvis du etter å ha lest denne artikkelen, fortsatt ikke er i stand til å ta en beslutning om dagshandling vs svinghandel, vennligst besøk Tradingsim. Vi har en handelssimulator som du kan bruke til å teste begge tilnærminger til du vet sikkert som passer best til din handelsprofil. Arbeider fra Home - ishane

No comments:

Post a Comment