Sunday 22 October 2017

Free Aksjeopsjoner Data Api


Hva er den mest anbefalte freepublic API for å få tilgang til finansmarkedsstatistikk og aksjekurser (fortrinnsvis sanntidsnotater) Jeg er ikke så kresen om hvordan den eksponeres (SOAP, REST, noen proprietære XML-oppsett, etc.), så lenge det er litt anstendig dokumentasjon. Jeg planlegger å bygge en enkel web dashboard i PHP med noen grunnleggende data (i utgangspunktet en rask n-skitten hjemmeside), men vil kanskje vokse den til en fullblåst web-app til slutt. Noen tanker Som jeg finner noen, legger jeg inn en liste her (gjerne kommentere om du har brukt noen av dem før): Hva er bestcheapest-tjenesten for å få sanntid (som sanntid som du kan få) på aksjeopsjoner Im ser etter den raskeste oppdateringen på HELE markedet, med noen få aksjer prioritert, så jeg trenger at dataene skal komme inn så fort som internettforbindelsen min vil gi den. API kan være på hvilket som helst språk, selv om jeg foretrekker C. Også en prøveversjonstjeneste ville være flott. For tiden ser jeg på IQFeed som synes å være akkurat det jeg leter etter. Det er billig, har en gratis prøveversjon, gir ut 1ms flått og har en C API. Eventuelle andre alternativer som dette er verdt å merke seg, hva Yahoo sier om å trekke ut aksjekursene: Det ser ut til at noen har omvendt utviklet en API som de bruker til å trekke Finansdata, men de bryter våre Servicevilkår (ingen omfordeling av Finansdata). Omfordeling er bare tillatt hvis du bruker merkene laget har laget: finance. yahoobadges. Ellers kan du bruke YQL eller hvilken som helst metode for å skaffe data FOR PERSONLIG USEquot developer. yahooforumGeneral-Discussion-at-YDNhellip ndash poshaughnessy 17. okt 12 kl 9:16 Jeg fulgte topp svaret og begynte å se på yahoo finance. Deres API kan nås på en rekke forskjellige måter, men jeg fant en fin referanse for å få aksjeinformasjon som en CSV her: jarloo Bruke det skrev jeg dette skriptet. Jeg er egentlig ikke en rubin fyr, men dette kan hjelpe deg med å hacke noe sammen. Jeg har ikke kommet med variable navn for alle feltene yahoo tilbyr ennå, så du kan fylle dem inn hvis du trenger dem. Heres bruken loadStockInfo returnerer en hash, slik at SpecificDataGOOGname er Google Inc. Til slutt, den faktiske koden for å kjøre den. svarte Mar 26 15 kl 12:07 dette er veldig nyttig, jeg skulle ønske jeg kunne gi deg flere stemmer. Rask spørsmål - har du funnet denne API-en for å være pålitelig, og er sitatene virkelig realtime Jeg vet at noen av Yahoo39s informasjon forsinkes, og det ser ut til å stole på hvilken API du har tilgang til. ndash hundley 30 okt 15 kl 02:31 Jeg gjorde dette for å hjelpe en venn, og jeg tror det endte opp med å fungere bra for ham. Informasjonen er ganske rask, jeg tror de oppdaterte den hver 1015 minutter hvis jeg husker riktig. ndash Jack Franzen 30 okt 15 kl 11:56

No comments:

Post a Comment